Jump to content
L2Extreme.net
Sign in to follow this  
Tazo

[The Alcoholics]

Recommended Posts

Don't be shy we all know who is gonna leave server 1st like always ;) just don't tey to make your biznes here with people from l2lr ;) just an advice ;)

Anyway gl hf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrze wojna Polsko Polska rozpoczęta haha 
A ja wam obum życzę powodzonka na serwie 
GL&HF

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Tazo said:

@Drax ale ja nie znam tego pana :D próbuje zabłyszczeć "cfaniak" :D

To juz nie pamietasz jednego ze swoich graczy ktorego "wydymales" na itemki, zeby potem jak to masz w zwyczaju sprzedac za ruble? No w sumie masz prawo bo tyle takich jak ja sie przewinelo ze to poemat. Radze Ci uprzejmie, zebys przypadkiem nie wpadl na takowy pomysl z ludzmi z grupy L2LR bo bedzie gorzej :)

P.S Tylko zebys nie wyszedl z placzem z servera jak to masz w zwyczaju no i oczywiscie 9x9 zapraszam na evencik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie pogubiłem sie już w tym scamie, w końcu z servera na server wale w chuja każdego jak leci xD JESTEM MILIONEREM !!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Tazo said:

Faktycznie pogubiłem sie już w tym scamie, w końcu z servera na server wale w chuja każdego jak leci xD JESTEM MILIONEREM !!! 

Wystaw tam dalej na grupie wts amki etc :D bo napewno sam je wyfarmiles i nigdy nie sprzedajesz itemkow ludzi z cpka ( bez ich wiedzy :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tazo said:

Ale Ty jesteś płytki :D 

Psy szczekają, karawana jedzie dalej :)

no jezdzisz z servera na server z nowymi ludzmi bo nikt z toba wiecej niz jeden server nie wytrzymuje xD

prawda boli :D jeszcze ten twoj filmik na ktorym nawet asysty brac nie umiecie xD

P.S bedac na grupie na ktorej jest tylko 1 zasada " zakaz sprzedazy/kupna itemkow" ty i tak postujesz ze sprzedaz itemki :D miszcz po prostu miszcz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×